Monday, March 2, 2009

"Kalo MARA masuk 3K, ape aku nak beli???"


Hahahahah... Pasal MARA ni pon aku nak tergelak gak. Tadi aku ym ngan budak-budak. Aku cakap dengan diowng yang MARA dah masuk dah, 3K lg. Diowng punya la kecoh macam nak pecah dah ym tu. Semua dok buzz aku, msg aku tnya btol ke dah masuk. heheheh... Yang tak penah2 msg aku pon msg skali :)). hahhahah... Tapi memang betul la, tak de MARA sape la kita. Boleh mati oww..

Kalo betul MARA masuk 3K, ap kowng nak beli??? Kalo aku la, aku nak beli macam-macam. Tapi, kena la ingat kalo kite dapat 3K, kiter dah tak akan dapat lagi, so kene la budget duit tu untuk kite cari keje nanti(tak kan nak harap duit mak bapak je. heheheh...)

Duit masuk 3K aku terus.....
  1. Bayar hutang dulu(kalo kite mati sape nak bayar untuk kite)
  2. Repair moto nak balik minggu depan.(kalo x masuk 3k pon aku kne repair gak, huhuhuh..)
  3. Cash kan Moto kesayangku LC135 (lagi setaun je baek cash kan)
  4. DSLR kalo nak la nnti.
  5. Tokok duit untuk kuar kete, kete ape, x leh bagi tau la. (hehehehe)
  6. Lebih bagi Mak.
Tu la die benda yang aku nak buat kalau dapat 3K nnti, hehheheheh.... benda macam ni kite kenela rancang dulu. Bukan aper, Taku kite akan menyesal 1 hari nanti. Ok la, nnti aku sambung lagi dengan isu2 yang hangat lagi.

*p/s: Untuk Renungan bersama
"Setiap umat Islam dituntut supaya berdoa kerana doa adalah inti pati kepada segala ibadah"

1 comment: