Sunday, March 1, 2009

"Cuti yg membosankan"

Cuti minggu ni entah ape-ape entah. Aku pon tak paham, asyik-asyik duduk kat rumah je. Balik-balik mengadap muka-muka member dekat rumah tu(dah 3 tahun kot, hehehe...).Ni semua sebab MARA, huhuhu..., sebab MARA la aku jadi macam ini, hak3...

Hari sabtu hari tu, ade la aku GIG... hahahha... Tak baper best sangat kat ipoh ni. Tapi bole la. Aku pergi dengan budak rumah(aku, ustat, hud, sopi). Relax je dengan berbekalkan 2ringgt je. hahahahah.... Yang laen semua "PAW" hehehhe... dapat la masuk free gig tu, tu pon sbb mmber jaga, kalau tak jangan harap la. heheheh... Sampai dekat maghrib gak la aku lepak sana, kalau tak, nak balik awal, masalahnya hujan plak, dah aku ngn ustat terperangkap dalam hujan. huhuhuhuh...

Menyirap gak tnggu, ap lagi, redah sudah...hehehheh... minggu tu la aku dapat kuar skali. Kalo tak dok umh termenung, tido, maen DOTA je. hehheheh...

Ok la.. nnti aku sambung lagi k...

*p/s: Untuk renungan bersama

"Kepimpinan yang baik adalah kepimpinan yang berjaya menarik hati rakyat dan rakyat pula sayang terhadapnya"

No comments:

Post a Comment